حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی» ظهر امروز(دوشنبه،8بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله عملکرد کمیته‌های دهه فجر در جامعه توسط تلاش خبرنگاران تبیین می‌شود.

 

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد صومعه‌سرا با بیان اینکه این کمیته 25 عضو اصلی دارد، افزود: بنیاد شهید، سپاه پاسداران، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی از جمله زیرمجموعه‌های این کمیته هستند.

 

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 200 برنامه فرهنگی هنری در قالب فجر فاطمی در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده و مقام نخست را در سطح استان کسب کرده‌ایم، گفت: تا آغاز دهه فجر امکان اینکه به تعداد برنامه‌ها افزوده شود وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام حسینی، شاخص‌ترین برنامه این کمیته در دهه فجر را برگزاری جشنواره قرآنی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان در شهرستان صومعه‌سرا دانست و تصریح کرد: این جشنواره از 17 بهمن به مدت سه روز با حضور 300 شرکت کننده در بقعه سیدجعفرآقا صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره محفل انس با قرآن با حضور قاری کشوری سیدجواد حسینی هم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که در این جشنواره مقام کسب کنند به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

 

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر صومعه‌سرا اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد روستاها، برگزاری یادواره شهدای سه روستای خراط محله، صیقلوندان و گوراب و شهدای جهادگر و امقلاب اسلامی در مسجد خراط محله از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه بازدید از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری است، افزود: جشن انقلاب همزمان با شب 22 بهمن در مسجد خراط محله با سخنرانی حجت‌الاسلام جهانی برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی