حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


در راستای حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان مذهبی«چای هیئت» به همت هیئت شهدای گمنام صومعه‌سرا تولید و برای نخستین بار با حضور امام جمعه و جمعی از جوانان در این شهرستان رونمایی شد.

 

حجت‌الاسلام «محمدمهدی راشدنوری» در آیین رونمایی از این کالای ایرانی، اظهار کرد: جوانان مذهبی باید برنامه‌ریزی خوبی در زندگی خود داشته باشند تا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه از این کار هیئت شهدای گمنام صومعه‌سرا حمایت می‌کند، افزود: برای اینکه فروش این کالا افزایش یابد نیاز به تبلیغات و بالا بردن کیفیت دارد.

 

وی با بیان اینکه باید سعی شود بسته‌بندی چای هیئت در سایزهای مختلف باشد تا توسط مردم خریداری شود، گفت: این کار سبب تبلیغ بیشتر هیئت شهدای گمنام و جذب جوانان بیشتر به این هیئت و هم سبب خدمت به کشور و حمایت از کالای ایرانی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام راشدنوری با بیان اینکه مسئولان هیئت شهدای گمنام با گسترش این کار قطعا درآمد بیشتری می‌توانند برای خود و هیئت کسب کنند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور که دستگاه‌های دولتی اقدام به جذب جوانان نمی‌کنند، هر کسی باید با تلاش و همت خود کاری دست و پا کند.

 

وی با بیان اینکه باید حمایت از کالای ایرانی در جامعه ترویج پیدا کند، خاطرنشان کرد: به نوبه خود در راستای حمایت از «چای هیئت» کوتاهی نخواهم کرد.

 

*هدف از تولید «چای هیئت» حمایت از کالای ایرانی و اجرای اقتصاد مقاومتی است

در ادامه «ابوذر خوشبخت» با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی کشور و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال به فکر یک حرکت اقتصاد مقاومتی افتادیم، اظهار کرد: چای هیئت توسط هیئت شهدای گمنام صومعه‌سرا طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

 

مسئول هیئت شهدای گمنام صومعه‌سرا با بیان اینکه هدف از اجرای این کار حمایت از کالای ایرانی و اجرای اقتصاد مقاومتی است، افزود: این چای یک محصول صد در صد ایرانی است که بر روی آن روضه اهل بیت(علیه‌السلام) خوانده شده است.

 

وی با بیان اینکه «چای هیئت» از امروز در بازار توزیع می‌شود و مردم می‌توانند آن را خریداری کنند، گفت: لازم به ذکر است هیئت شهدای گمنام صومعه‌سرا هر هفته پنج‌شنبه شب‌ها در جامعه‌القرآن واقع در بوستان ابریشم این شهرستان مراسم برگزار می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی