حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«پوریا محمدی» با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ویژه برنامه گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «من انقلابی‌ام» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: این ویژه برنامه با سخنرانی دکتر حسین بهمنش، کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا یکشنبه(21 بهمن) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از شعرخوانی انقلابی امیرحمزه طالبی بهره‌مند می‌شویم، گفت: با برگزاری این مراسم به دشمنان می‌فهمانیم که ما ایستاده‌ایم و چهل سالگی انقلاب اسلامی همان چهل سالگی اقتدار،عزت و سربلندی است.

محمدی با بیان اینکه سخنران این مراسم گفتمان امام و رهبری را که تداوم حرکت انبیا و اولیا است برای مردم تشریح می‌کند، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد نقشه پلید دشمنان در ایجاد فاصله میان مردم و نظام و ولایت فقیه عملی شود.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم ولایت‌مدار شهرستان صومعه‌سرا و به خصوص جوانان این منطقه دعوت به عمل می‌آید تا در این مراسم حضور با کشوه داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی