حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«رحمت آذرافروز» با بیان اینکه ثبت‌نام چهاردهمین دوره سراسری ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان والامقام قرآن کریم از 21 بهمن آغاز شده است، اظهار کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون 21 اسفند است.

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه این آزمون در رشته‌های حفظ 10جزء، 20جزء و کل قرآن است، افزود: از حافظان ارجمند آن کتاب آسمانی دعوت می‌کنیم برای ثبت‌نام به واحد امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و یا به سامانه تلاوت، «www.telavat.ir» مراجعه کنند.

وی گفت: زمان ثبت‌‌نام به هیج وجه تمدید نخواهد شد و متقاضیان شرکت در این دوره از آزمون‌ها باید طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده مراحل ثبت‌نام را اینترنتی انجام دهند.

آذرافروز تصریح کرد: وقتی قرآن کریم و معارف بلندش در سطح قرائت و تلاوت و حضور در ذهن و زندگی مردم، در میان جامعه پررنگ شود شاهد یک جامعه قرآنی خواهیم بود.

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حفظ قرآن کریم،‌ خاطرنشان کرد: حفظ قرآن کریم،‌ نوری در دل‌ها و حافظه‌ها و برکت خدا بر لسان بشر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی