حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

برگزاری جشن میلاد کوثر در سه بخش صومعه‌سرا

جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ق.ظ


«معصومه آب‌بند» با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار کرد: باید سیره فاطمی، سبک زندگی همه باشد و الگو قرار دادن آن حضرت در زندگی نهادینه شود.

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا بزرگداشت مقام زن با نام بانوی دوعالم را افتخار بزرگی برای زنان اسلام دانست و افزود: حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) سرور زنان جهانیان است.

وی گفت: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های زنان جامعه اسلامی هدایت بشر به سمت سعادت دنیوی و اخروی است که باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) این رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

آب‌بند با اشاره به الگو برداری از اخلاق، رفتار و منش این شخصیت برجسته، تصریح کرد: توجه و الگو برداری از نحوه زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) موجب پیشرفت معنوی انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه سالروز خجسته زهرای مرضیه(سلام الله علیها) بهترین فرصت برای ترویج معارف فاطمی در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر گونه تلاش برای آشنا نمودن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه تاثیرگذار بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان صومعه‌سرا با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن بزرگداشت هفته زن، ویژه برنامه‌های توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن میلاد کوثر به صورت محوری در بخش مرکزی، میرزاکوچک و تولمات برگزار می‌شود.

آب‌بند با بیان اینکه جشن میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) توسط پایگاه‌های بسیج خواهران این شهرستان هم برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی در راستای سیره حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) و دیدار با همسران و مادران شهدا از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی