حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«محمد نعمت‌پور» عصر امروز(چهارشنبه، 8اسفند) در جلسه هماهنگی اربعین حسینی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نگاه جهانیان به اجتماع بزرگ اربعین حسینی است.

معاون فرماندار صومعه‌سرا، پیاده‌روی اربعین حسینی را یک حماسه عظیم مردمی دانست که نماد وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان است و افزود: ایران اسلامی در این اجتماع عظیم اثرگذار است.

وی با بیان اینکه هرساله مردمان زیادی از کشور عزیزمان برای شرکت در اربعین حسینی به عراق سفر می‌کنند، گفت: اربعین حسینی فرصتی مناسب در راستای احیای شعائر اسلامی است.

نعمت‌پور با تاکید بر کمک به این اجتماع، تصریح کرد: به هر میزان در زمینه پیاده‌روی اربعین حسینی تلاش نماییم در واقع به اصل و ریشه و بنیان دین مبین اسلام کمک کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید تلاش‌هایمان را مضاعف کنیم تا دغدغه زائران نسبت به امانات به حداقل برسد، خاطرنشان کرد: باید در زمینه فرهنگی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا اقدامات خوب و موثری انجام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی