حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«پوریا محمدی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای حفظ امنیت در کشورهای اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت(علیه‌السلام) به شهادت رسیدند و توطئه استکبار و گروه‌های تکفیری را در تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف اسلام خنثی کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت صومعه‌سرا، به جانفشانی شهدای مدافع حرم برای حفظ حریم اسلام اشاره کرد و افزود: شهادت جوانان ما رنج‌آور است اما رزمندگان با از خودگذشتگی سبب از بین رفتن داعش در منطقه شدند.

وی با بیان اینکه شناساندن شهدا و به‌خصوص شهدای مدافع حرم که اکثرا جوانان دهه ۶۰و ۷۰ هستند، به نسل جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، گفت: شهدای مدافع حرم تحت تأثیر روایت‌ها و کتاب‌های موجود درباره شهدای دوران جنگ تحمیلی قرار داشتند که در این راستا ما هم باید با برگزاری یادبودها و مراسم‌های خاطره‌گویی از شهدای مدافع حرم، نسل جوان را متاثر از این شهدا قرار دهیم.

محمدی تصریح کرد: به منظور پاسداشت مجاهدت­‌های رزمندگان مدافع حرم، اولین شب خاطره مدافعان حرم به مناسبت سالروز گرامیداشت روز شهدا، یادبود 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان به ویژه شهید رضا رحیمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امیرسرتیپ دوم خلبان دکتر حسین خلیلی همرزم شهید عباس بابایی از مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران این مراسم است، خاطرنشان کرد: حاج مسعود عارفی به عنوان مداح، حاج سیدابراهیم خامسی به عنوان قاری و سیدمحمدجواد جعفری مجری این برنامه هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت صومعه‌سرا اظهار کرد: این مراسم روز سه‌شنبه(21اسفند) همراه با فریضه نماز جماعت مغرب و عشاء و با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم گیلان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی