حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«سیدحسن حسینی» ظهر امروز(13اسفند) در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: با توجه به این همه هجمه‌ای که به ایران وارد است،  شاهد امنیت پایدار هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه ماموران نظامی، انتظامی و نظامی شبانه‌روز در حال ایجاد امنیت و برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان هستند، افزود: گروه انتحاری که بعد از 22 بهمن جمعی از پاسداران را به شهادت رساند، قرار بود این گروه در داخل شهر به مردم ضربه وارد کند اما به دلیل امنیت پایدار در کشور در بیابان جمعی از پاسداران را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا دارای 550 شهید والامقام است، گفت: هر ساله در پایان سال یادواره این شهدا در شهرستان به نحو احسن برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه همزمان با 22 اسفند روز شهدا، یادواره شهدای شهرستان صومعه‌سرا در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: سردار شریف به عنوان سخنران این مراسم دعوت شده‌ است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند، خاطرنشان کرد: اگر همه دنیا ایران را به عنوان امن‌ترین کشور جهان می‌شناسند به دلیل اقتدار و جانفشانی‌های شهدای بزرگوار است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید علی‌رغم همه فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شده، یادواره شهدا را به خوبی برگزار کنیم، اظهار کرد: به هر میزان این مراسم با شکوه‌تر برگزار شود سبب عظمت کشور ما است زیرا چشم دشمنان به این مراسم‌ها است که مردم چه میزان حضور پیدا می‌کنند.

در ادامه «علی فتح‌اللهی» با بیان اینکه کار شهدا قابل قیاس با کارهای که ما انجام می‌دهیم نیست، افزود: یادواره شهدا تلنگری برای ما است تا ادامه دهنده راه آنها باشیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه شهدا مسیری را انتخاب کردند که به هدف والا رسیدند، گفت: نباید عکس و مرام شهدا را ببینیم و عکس آنها عمل کنیم.

وی بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، تصریح کرد: باید برای یادواره شهدای شهرستان صومعه‌سرا یک برنامه‌ریزی خوبی انجام شود تا شاهد یک کار اثرگذار در جامعه باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی