حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«حسن راستاد» با تسلیت ایام سوگواری امام علی(علیه‌السلام)، اظهار کرد: مراسم لیالی قدر در بقاع متبرکه صومعه‌سرا با حضور زائران و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه 25 بقعه متبرکه و شاخص این شهرستان میزبان شب‌زنده‌داران قدر است، افزود: مراسم شب‌های قدر در حرم‌های مطهر امام‌زادگان آقا مهدی آقا و سید جعفر آقا صومعه‌سرا، سید شجاع‌الدین دوگور، سیدابراهیم گوراب‌زرمیخ، سید ابراهیم نوخاله، سیدزکی سسمس، سیدزکی مناره، سیدابراهیم و سلیمان دهنده، سیدابراهیم و عبدالله، سیدسلیمان و حمزه نفوت، سیدقوام زیکسار، سیدجمال و ابراهیم فلاح‌آباد، سیدمحمدجان ضیابر، سیدحسین لیفشاگرد، سیدموذن صوفیانده، سیدعباس سیاه‌تن، سیدمحمد اباتر، سیدعینعلی و زینعلی پشتیر، سیدعبدالله راسته‌کنار، سیدشمسعلی پشتیر، سیدحاجی زیمسار، سیدحسین کلنگستان، سیدسمیع ولد، سیدجلیل نوکاشت و سیدقاسم هندخاله برگزار می‌شود.

 

وی گفت: تلاوت قرآن، سخنرانی توسط مبلغین دینی، مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا و دعای قرآن به سر از ویژه برنامه‌های معنوی شب‌های قدر در حرم‌های مطهر امامزادگان واجب التعظیم در شهرستان است.

 

راستاد تصریح کرد: شب قدر از شب‌های مقدس و ارزشمندی است که در قرآن به آن اشاره شده است که در تمام سال، شبی به فضیلت آن وجود ندارد و عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ارزشمند بقاع متبرکه، برگزاری برنامه‌های مختلف در این مکان‌ها تاثیر به‌سزایی در رشد فرهنگی و مذهبی منطقه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی