حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(شنبه، 11خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه تشکیل شد، اظهار کرد: مردم  شهرستان صومعه‌سرا در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری آفریدند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه با توجه به همه مشکلات اقتصادی و معیشتی سال به سال بر حضور بیشتر مردم در مراسم‌های ملی افزوده می‌شود، گفت: راهپیمایی روز قدس به عنوان یک عبادت محسوب می‌شود که مردم همدردی خود را با مردم فلسطین اعلام می‌کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت جلسه شورای فرهنگ عمومی افزود: باید در سال جدید سیاستگذاری‌های خوبی را در زمینه مسائل فرهنگی ارائه دهیم و همه نهادهای زیرمجموعه این ستاد موظفند برنامه‌های فرهنگی خود را طبق سیاست‌های این ستاد برگزار کنند.

 

حجت‌الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه وقتی صحبت از فرهنگ عمومی می‌شود معنایش همان سلسله باورها، رفتارها و برخوردهایی است که از عموم مردم جامعه سر می‌زند، تصریح کرد: گاهی این رفتارها به صورت محسوس در میان مردم ترویج می‌یابد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه مبلمان شهری شهرستان مطابق با سبک دینی نیست و اشراف داشتن خانه‌ها نسبت به یکدیگر از دیگر معضلات است، خاطرنشان کرد: امروزه هیچ‌کس در خانه خود امنیت و آزادی ندارد و این موضوع به فرهنگ مردم بر می‌گردد.

 

وی با بیان اینکه نقشه‌هایی که برای ساخت و ساز وارد شهر شده، فرهنگ بیگانه‌ای است که وارد فرهنگ دینی ما شده است، اظهار کرد: برخی از رفتارها به صورت نامحسوس و در زمان طولانی اتفاق می‌افتد.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه کار فرهنگی زمان‌بر است و نباید انتظار نتیجه آنی داشت افزود: اگر شورای فرهنگ عمومی در شهرستان فعال باشد قطعا مشکلات دستگاه‌های مختلف حل می‌شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی متشکل از مجموعه مدیران تاثیرگذار و فرهنگی شهرستان است، گفت: برگزاری مناسبت‌ها باید به صورت متمرکز بوده و از موازی‌کاری جلوگیری شود.

 

وی بااشاره به برگزاری جشنواره قرآنی و تجلیل از ۸۰ خادم و فعال قرآنی در این شهرستان تصریح کرد: معرفی الگوهای برتر شهرستان به نسل چهارم باید اولویت کارهای فرهنگی قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی