حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«رحمت آذرافروز» با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) و ولادت باسعادت امام رضا(علیه‌السلام)، ویژه برنامه‌هایی برنامه‌ریزی شده است.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه 48 روحانی بومی به مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان اعزام می‌شوند افزود: سخنرانی روحانیون پیرامون ابعاد فرهنگی، مذهبی حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) و سیره زندگانی حضرت امام رضا(علیه‌السلام) است.

 

وی با اشاره به فعال کردن 140 مسجد شهری و روستایی شهرستان صومعه‌سرا در دهه کرامت گفت: ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) و امام رضا(علیه‌السلام) در هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

 

آذرافروز از برگزاری محافل و انس با قرآن و جشن ایام در موسسات و خانه‌های قرآنی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اعزام مداحان به مساجد و تکایا و تجلیل از دختران برتر قرآنی در موسسات و خانه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌ها است.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه برخی از هیئت‌های مذهبی اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی می‌کنند، خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تبیین امامت و ولایت در بستر جامعه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی