حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


«سیدحسن حسینی» اظهار کرد: دانش‌آموزان پسر بسیجی صومعه‌سرا در قالب کاروان راهیان‌نور با 2 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: زائران سرزمین نور به مدت سه روز از مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد، سرپل ذهاب، پادگان ابوذر و شهدای گمنام کرمانشاه بازدید به عمل می‌آورند.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم در مبارزه با جنگ نرم دشمن است، گفت: راهیان نور باعث شده است که مسیر شهادت و ایثارگری همیشه زنده بماند و این راه الهی و معنوی همیشه بر روی مشتاقان باز باشد.

 

حسینی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل را از اهداف این اعزام دانست و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، یکی از مهم‎ترین اقدامات فرهنگی در سطح کشور است که با هماهنگی آموزش و پرورش و سپاه به منظور آشنایی نسل جوان با ارزش‎ها و آرمان‎های هشت سال دفاع مقدس برگزار می‎شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی